Twój koszyk:      Ilość:   0 szt.    |    Wartość:   0,00 PLN
Przejdź do koszyka

Grupy towarowe

Nagrzewnice powietrza
Regały archiwalne
Regały magazynowe
Aluminiowe skrzynie,walizki
Profesjonalne skrzynki narzędziowe metalowe, platikowe i torby na narzedzia
Plastikowe pojemniki magazynowe i regały z pojemnikami
Pudełka na drobne elementy, organizery, pojemniki wewnętrzne oraz kasety metalowe.
Walizki metalowo-plastikowe na elektronarzędzia
Zestawy pojemników,tablice, listwy narzedziowe i uchwyty do warsztatu
Regaliki i regały szufladkowo - obrotowe
Osuszacze powietrza
Klimatyzatory przenośne i przemysłowe
Wentylatory
Drabiny i rusztowania aluminiowe
Koła
Profesjonalne krzesła przemysłowe
Szafy Ubraniowe i Aktowe
Wózki
Aktówki
Serwis urządzeń MASTER
Skrzynki

KOSZTY DOSTAWY

Przesyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej
DPD oraz GLS
Koszt przesyłki
Przy przedpłacie na konto
do 30 kg – 20,32 zł netto

Przy pobraniu ( płatność u kuriera )
do 30 kg – 22,00 zł netto

UWAGA - Koszt wysyłki regałów i nagrzewnic ustalamy indywidualnie



Walizka serwisowa



Cena brutto: 280,00 PLN



Kliknij

Szybki kontakt

Centrala: (071) 34 11 771
e-mail: biuro@wist.pl

Wist sp. k. Jacek Miller
Adres: ul. Robotnicza 70
(tereny Archimedes S.A.)
53-608 Wrocław

pn - pt: godz. 8-17
wtorki: godz. 9-17


>Szczegóły

Chmura tagów

Regulamin



Regulamin

Sklep internetowy, działający pod adresem internetowym www.wist.pl prowadzony jest przez firmę Wist spółka komandytowa Jacek Miller., wpisaną do KRS prowadzonego przez Sąd gospodarczy dla miasta Wrocławia, pod numerem 0000 426578 z siedzibą we Wrocławiu przy ul: Robotniczej 70.

Oferta:
Oferta prezentowana na stronach sklepu internetowego www.wist.pl nie jest stanem magazynowym firmy. Wszystkie ceny prezentowane w sklepie są cenami netto (nie zawierają podatku VAT) podawanymi w polskich złotych. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki.

Dostępność:
Towary prezentowane w ofercie mają różną dostępność, która jest uzależniona od realizacji zamówień u dostawców. Możliwa jest sytuacja, że niezależnie od naszych starań, sprowadzenie towaru w podanym terminie nie będzie możliwe, w takim przypadku sklep zobowiązuje się o tym powiadomić o tym klienta i wskazać termin realizacji zamówienia.

Promocje i wyprzedaże:
Wszystkie oferty specjalne przedstawione na witrynie internetowej www.wist.pl są ważne do wyczerpania zapasów. Firma Wist Box Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia promocyjne. Produkty zakupione podczas trwania wyprzedaży nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

Składanie zamówienia:
W celu złożenia jednorazowego zamówienia nie ma obowiązku rejestracji. Dane typu: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz adres e-mail są niezbędne do wysłania zamówienia, a także w przypadku chęci otrzymania faktury – pełne dane firmy.
W przypadku drugiego i każdego kolejnego zamówienia użytkownik zarejestrowany wpisując dane: e-mail oraz hasło (wypełnione w procesie rejestracji) nie jest konieczne wypełnianie danych adresowych po raz drugi. E-mail oraz hasło będzie służyło do logowania się w sklepie wist.pl oraz będzie chroniło dane osobowe klienta.

Koszty przesyłki:
Koszt przesłania zamówionego towaru zależy od sposobu wysyłki. Koszty są uzależnione od wartości zamówienia, aktualnych cen firm kurierskich.
W przypadku gdy przesyłka nie zostanie odebrana przez klienta, koszty wysłania towaru i zwrotu przesyłki na adres sklepu, ponosi w całości klient. Koszty te wynoszą 30,00 zł w przypadku wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Płatności:
Płatność za zamówienie jest możliwa:
* za pobraniem (przy odbiorze przesyłki u kuriera),
* przelewem zwykłym (płatność z góry),


Czas realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówień wynosi: 1 do 21 dni roboczych liczony od daty potwierdzenia zamówienia przez klienta. Termin ten podany jest przy każdym z produktów lub/i ilości produktu na rozwijalnych listach pod opisem towaru.
UWAGA: termin otrzymania przesyłki = czas sprowadzenia towaru + czas dostawy

Dostawa:
Wysyłka towaru jest realizowana za pośrednictwem:
*firmy kurierskiej. Czas dostarczenia paczki wynosi 24 godziny w dni robocze w godzinach 9:30-16.
Przy powyższych terminach nie uwzględnia się sobót, niedziel i dni wolnych od pracy.
W dniu nadania paczki jest wysyłana automatyczna informacja o jej nadaniu do klienta na wskazany w zamówieniu adres mailowy.
Sklep nie odpowiada za spóźnienia spowodowane zła pracą przedsiębiorstw kurierskich. Jeżeli przesyłka nie dotrze do klienta, należy na adres e-mail sklepu przesłać informację o nie doręczeniu przesyłki.

Informacje techniczne:
Do poruszania się między kolejnymi etapami składania zamówienia należy używać tylko i wyłącznie przycisków \\\"wróć\\\" oraz \\\"dalej\\\".

Zwroty:
Klient może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od otrzymania towaru poprzez złożenie pisemnego oświadczenia i przesłanie go na adres. Powyższe jest możliwe tylko w przypadku gdy towar nie był używany, nie został zniszczony oraz nie był z wyprzedaży. Po odstąpieniu od umowy należy odesłać towar na adres. Sklep gwarantuje w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru po otrzymaniu zwrotu, jednakże koszty dostawy i odesłania towaru pokrywa klient. Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu towaru na koszt sklepu. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, na koszt odbiorcy, cena podlegająca zwrotowi na rzecz klienta, zostanie pomniejszona o zapłacone przez sklep koszty dostarczenia zwrotu. Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przelewem bankowym na podany rachunek w ciągu 7 dni. W wyjątkowych przypadkach zwrot może być dokonany przekazem pocztowym, w tym przypadku koszt przekazu zostanie odliczony od kwoty należności. W przypadku zwrotu zamówień premiowanych darmową przesyłką, to zwracana wpłata zostanie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki.

Wymiana:
W przypadku wymiany towaru na inny lub o innych parametrach warunkiem jest, aby towar wymieniany był nieużywany, czysty, pozbawiony śladów użytkowania i kompletny. Koszty wymiany towaru pokrywa Klient. Koszt wymiany wynosi 50,00zł przy płatności przelewem oraz 100,00 przy płatności przy odbiorze.
Aby wymiana mogła zostać szybko rozpatrzona należy:
  • o chęci zwrotu lub wymiany towaru należy powiadomić podając przyczynę wymiany oraz złożyć nowe zamówienie na nowy produkt.
  • towar odesłać na adres:
  • do przesyłanego do nas towaru prosimy dołączyć oryginał rachunku lub faktura (specyfikacja zamówienia) oraz formularz zwrotu.
  • wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy na kwotę 30 zł pokrywającą ponowną wysyłkę towaru do Państwa.
Przy wymianie towaru na inny model ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione. Prosimy o odsyłanie zwracanego w usztywnianym opakowaniu, które nie spowoduje zniszczenia zwracanego towaru.

Reklamacje:
W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki . W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

Dane osobowe klientów:
Wszelkie Państwa dane osobowe wykorzystywane są jedynie do celów realizacji zamówienia i nie będą w jakikolwiek inny sposób udostępniane lub wykorzystywane.

Postanowienia końcowe:
Firma Wist sp.k. Jacek Miller nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło klienta. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją transakcji w sklepie internetowym wist.pl strony rozstrzygać będą poprzez porozumienie stron. W przypadku braku porozumienia rozstrzygnięcie sporu zostanie oddane sądowi właściwemu dla siedziby firmy Wist sp.k. Jacek Miller

Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu i jest każdorazowo związany postanowieniami Regulaminu w chwili dokonywania zamówienia.



Wyposażenie Magazynów: Grupa Wist
copyright by Wist Sp. z o.o.